הרבה פעמים מקימים אירוע ומבקשים לפנק את האורחים, או לחלופין הרבה פעמים יש אירוע של חברים, (חנוכת בית, בריתה, יום הולדת, יום נישואין..), ועל כן מבקשים לפנק את בעלי השמחה עם מתנה מיוחדת. על כן במקום לחשוב אם יש או אין, במקום לחשוב האם יש לכך מקום או לא, תמיד עדיף ללכת על בטוח, ופה אגדת הפרי באר שבע, מעניקים את הפתרון המושלם ביותר.

איכות

חברת אגדת הפרי באר שבע – "אגדת הפרי", מייצרת מארזי פירות מרשימים, איכותיים ומרהיבים. כל מארז ייחודי, מתאים למטרה מעט שונה ובעל תקרת מחיר אחרת. כך למשל ניתן למצוא מארז פירות יבשים, מארז פירות טרופיים, מארז רומנטי וכדומה. עם זאת גם יש נקודות דמיון בין האופציות השונות, ופה מדובר על העובדה שכל מארז ומארז נערך באופן מוקפד, מכיל הרבה פירות טריים, כל פרי מכל מארז נחתך באופן המחמיא ביותר וניצב לצד פרי אחר לאחר מחשבה תחילה. מכאן ניתן להיות בטוחים שמארז פירות מבת "אגדת הפרי" מבטיח יופי, עושר, מקצועיות וכמובן טריות.

עבורכם או כמתנה

מלבד העובדה שהמארזים מתאימים עבור מתנות, יש לציין שהם גם מאוד מתאימים עבור צרכים אישיים. כך למשל כאשר מרימים אירוע ומבקשים לפנק את האורחים עם שלל פירות טעימים ושנראים נפלא, אין צורך לעמול על כך לבד, אלא פשוט יש לציין את גודל האירוע והחזון, ופשוט לאפשר לצוות העסק ליצור מגוון עיצובי פירות בצלחות הגשה, כך שניתן יהיה לפזר אותם על כל שולחן ולגרוף לא מעט מחמאות מצד האורחים.

עיצוב בטוב טעם

מנגו, קרמבולה, אננס, תמר ממולא, אבטיח, ענבים, דובדבנים, פסיפלורה, פטאיה, קיווי ועוד פירות מובחרים, הם רק חלק ממה שמצפה לכם למצוא אצל "אגדת הפרי". אם כן מה מעדיפים? פירות אקזוטיים או פירות יבשים, פירות חתוכים או פירות מפוסלים, מארזים גדולים או קטנים? אתם רק צרכים לבחור, לפנות אלינו ולאפשר לנו להגשים עבורכם את העיצוב הרצוי, כך שתיזכרו כמה פירות עשויים להיות מרשימים כאשר הם מוצגים בטוב טעם.