פירות הם דבר שתמיד כיף לאכול, אך כאשר הם מוגשים מוכנים לאכילה, (כלומר שהם לאחר שטיפה, קילוף וחיתוך), הרי שהרבה יותר כיף לגשת אליהם ואך הרבה יותר קשה להפסיק ליהנות מהם, ולרוב עד שהמגש ריק, קשה להסיר מהם את הידיים. כאשר מדובר על פירות, הרי שהכול שאלה של איכות, טריות ותצוגה, ועל כן כאשר פונים אל חברת "אגדת הפרי" המפורסמת שבבאר שבע, הרי שראשית כל ניתן להיות בטוחים שתקבלו תוצרת טרייה, איכותית ומגוונת, ושנית תוצאה מרהיבה, כך שניתן להתוודע אל פירות כפי שמעולם לא חשבתם שניתן.

מקצועיות

"אגדת הפרי" מומחית בכול הנוגע לעיצוב של מארזים ומגשים עמוסים במיטב הפירות. הם לא רק חותכים ומציבים כל פרי ופרי לאחר מחשבה תחילה תוך התאמת הצבעים, המרקמים והגדלים, אלא הם גם יודעים לפסל בפירות, כך שללא ספק מדובר על תוצאה מרהיבה שמדגדגת את בלוטות הטעם. על כן כאשר מעניקים לאדם אהוב סלסילת פירות מבית "אגדת הפרי", ניתן להיות בטוחים שהוא לא רק יתרשם ומאוד יעריך את המתנה, אלא גם יודה לכם ומאוד ישמח מהמתנה שאינה מתחרה עם שום מתנה אחרת.

עבור כל אירוע

בכדי ליהנות מקסם הפרי אנו מציעים לכם לבחור את המארז הרצוי ופשוט לשלוח אותו אל עבר הכתובת הרצויה. על כן אין זה משנה אם מתכוונים לערוך חגיגה ועל כן מבקשים לקשט את הבופה עם קישוטי פירות טעימים, או אם מבקשים לשלוח ליולדת מתנה משמחת וטעימה. אנו מציעים עבור כל סוג של אירוע את החבילה המשתלמת ביותר, כאשר הצוות המקצועי יודע להתאים את אופי ההגשה לכל סוג של דרישה, כל שכל שצריך הוא לספר מה מעניין אתכם, איזה גודל מחפשים, איזה סוג של פירות מעדיפים, (אולי יבשים ולא טריים), ופשוט להזמין.

האופציה הקלה

כולנו יודעים איזה כיף זה לארח ולהציע לאורחים צלחת פירות מקושטת ומלאה בכול טוב, אך גם יודעים כמה פירות עולים וכמה עבודה דרושה על מנת לקלף, לחתוך ולעצב בטוב טעם, אצלנו תפלו שבי בקסם הפרי – אצל אגדת הפרי.

תחליף ראוי למסעדה טבעונית

כל מי שדבק באורח החיים הטבעוני וודאי יודע שבכלל לא קל לארגן ערב כיפי שכולל בתוכו מסעדה טבעוני. ראשית מספרן של המסעדות הטבעוניות הוא מצומצם ושנית לעיתים אין אף מסעדה באזור הקרוב לבית מגוריך. סלסלות פירות טריות וטעימות יכולות להוות תחליף נפלא לערב במסעדה טבעונית או צמחונית.