פירות הם ללא ספק מתנה קסומה של הטבע. בעוד שמנוף ומזג אוויר ניתן ליהנות באופן מעט מופשט, הרי שמפירות ניתן ליהנות באופן מעשי וחוויתי. אנו מוקפים בפירות טעימים ומופלאים, בעלי טעמי מיוחדים ועסיסיים, מוקפים בפירות חשובים, מזינים ובריאים, מלאים בוויטמינים שנחוצים לשמירה על תזונה תקינה, אך יחד עם זאת לא כולם משכילים להכניס פירות אל ביתם, ולו כיוון שפשוט אינם רגילים לכך.

חגיגה קולינארית

במקום להוסיף כל פעם מחדש את פרמטר הפירות אל רשימת הקניות, ניתן לפעול באופן הרבה יותר פשוט ונוח, ניתן להזמין משלוח פירות באר שבע מבית "אגדת הפרי". בית "אגדת הפרי" הנו מקום שמתמחה בכול מה שקשור בפירות. הוא כולל עיצובי סלסלות, עריכת בופה פירות וכל קישוט אחר הקשור לתחום. "אגדת הפרי" משתמשים בחומרי גלם איכותיים וטעימים, נותנים לפרי מקום של כבוד ומפיקים ממנו חגיגה קולינארית לחיך ולנשמה. כמו כן מלבד הזמנת פירות מעוצבים, גם ניתן פשוט להזמין פירות עבור היום יום, עבור אירוע משמח, מתנה, ארוחת חג חגיגית ועוד, וכיוון שעבור הזמנת משלוח פירות באר שבע לא באמת צריך סיבה, טוב לדעת שניתן לפנות בכול יום, (למעט יום ו'), אל "אגדת הפרי", (א'-ה' : 08:00- 20:00), ולהזמין משלוח פירות באר שבע באופן פשוט, נוח ומהיר.

בדרך אליכם

כל שצריך זה לשמור את המספר 077-4258148 ולציין באילו פירות אתם מעוניינים, במה אם מבקשים לפנק את האורחים ואת בני המשפחה. על כן אם עתה חזרתם מהסופר, הרכב מלא בשקיות אך ללא פירות, (ולו כי שכחתם או לחלופין המבחר בסופר לא היה לטעמכם), דעו שע"י שיחה קצרה, מיטב הפירות הטריים כבר נמצאים בדרך אליכם. פשוט מזה?

כתובת אחת

אם מבקשים לשמח יולדת, להרגיל את הילדים לאכול פירות, להרשים את האורחים, להוסיף נגיעות של צבע עסיסי על שולחן הבופה, ליהנות מפינוק מתוק אך גם בריא, להקפיד על איכות וטריות, להשיג מחירים טובים ולהכיר מקום מובחר אליו ניתן לפנות מידי יום, "אגדת הפרי" היא ללא ספק הכתובת גם עבורכם.